مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مهر 1399 ساعت 20:352020-10-17سياسي

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام


برخی رویدادهای( 26 مهر ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می توانید، بخوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، محمد نوذری معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در نشست فوق العاده ستاد گرفته می شود.

100 برنامه طی هفته ناجا در ایلام برگزار می شود سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به برگزاری 100 برنامه طی هفته ناجا در ایلام، گفت: برنامه های هفته ناجا در ایلام به صورت مجازی برگزار می شود.

وی با هشدار به اراذل و اوباش گفت: پلیس با پشتیبانی مردم و دستگاه قضایی اجازه قدرت نمایی را به اراذل و اوباش نخواهد داد و در هر کجای استان بخواهند شرایطی را پیش آورند و موجبات ناامنی را در جامعه فراهم کنند با قاطعیت و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

  156 کیلومتر از راه های استان ایلام روکش آسفالت شد محمدرضا رضایی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام، گفت: با آغاز طرح سراسری روکش آسفالت محورهای شریانی کشور از ابتدای سال جاری، این طرح همزمان با سراسر کشور در استان کلید خورد که با پیشرفت قابل ملاحظه ای همراه شد و تاکنون 156 کیلومتر از راه های شریانی استان روکش آسفالت شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 360 کیلومتر از راه ها لکه گیری آسفالتی شده اند، افزود: با هدف حفاظت بهتر از جاده ها، عملیات 65 کیلومتر درزگیری و روی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام